KŘESŤANSKÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA
JIHLAVA
Toggle navigation
MENU
Kontakt
O škole
KZŠ Jihlava
Školní poradenské pracoviště
Spolupráce školy s psychologem - KPPP Brno
Deklarace žáků Křesťanské základní školy Jihlava
Technické vybavení školy
Učební plány
Školní vzdělávací program ZV
Charakteristika ŠVP ZV
Inkluzivní vzdělávání
Postup při zajištění podpůrných opatření
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Zabezpečení výuky mimořádně nadaných žáků
Dlouhodobé projekty
Projekty MŠMT
Ostatní projekty
Mapa školy 2015
Principy bezpečného školního prostředí
Projekt Šance pro každého žáka
Otevřená škola
Šetření a vyřizování stížností
Stránky tříd
I.A
II.A
III.A
IV.A
IV.B
V.A
VI.A
VII.A
VII.B
VIII.A
IX.A
ST I
ST X
ST II
ST III
ST VI
ST VII
ST VIII
ST IX
Základní informace
Pedagogický sbor
Zařazení zaměstnanců
Organizace školního roku 2020/2021
Plán pedagogických a klasifikačních porad
Školní družina, školní klub
Školská rada
Zápis školské rady č. 1/2012
Zápis školské rady č. 2/2012
Zápis školské rady č. 1/2013
Volby do školské rady 2012
Zápis školské rady č. 2/2013
Zápis školské rady č. 1/2014
Zápis školské rady č. 2/2014
Volby do školské rady 2015
Výsledky voleb 2015
Zápis školské rady č. 1/2015
Zápis školské rady č. 2/2015
Zápis školské rady č. 1/2016
Zápis školské rady č. 2/2016
Zápis školské rady č. 1/2017
Zápis školské rady č. 2/2017
Výsledky voleb 2018
Zápis školské rady č. 1/2018
Zápis školské rady č. 2/2018
Zápis školské rady č. 1/2019
Zápis školské rady č. 2/2019
Zápis školské rady č. 1/2020
Zápis školské rady č. 2/2020
Dokumenty
Školní řád
Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků
Kritéria pro udělování výchovných opatření
Provoz školy ve školním roce 2020/2021
Stanovy školního parlamentu
Výroční zprávy
Výroční zpráva 2016/2017
Výroční zpráva o činnosti v oblasti poskytování informací za rok 2017
Výroční zpráva 2017/2018
Výroční zpráva 2018/2019
Výroční zpráva 2019/2020
Formuláře
GDPR (ochrana osobních údajů)
EU projekty
Šablony III (2021 - 2023)
Šablony II (2019 - 2021)
Učíme se ze života pro život (2018 - 2020)
Popis projektu
Realizační tým projektu
Polytechnická výchova - INFORMATIKA
259_PC komponenty_2018_19
42_PC zkratky_2018_19
47_WORD úprava textu_2018_19
564_Word úprava textu_2018_19
575_WWW_Úvod do služeb internetu_2018_19
578_WWW - Základy tvorby WWW stránek – křížovka_2018_19
1431_Úvod do programování_2019_20
536_Bezpečný internet 3 – On-line nakupování_2019_20
1499_Pexeso - bezpečí na sociálních sítích_2019_20
49_Word – práce s objekty, internetem bezpečně_2019_20
2061_Já jsem počítač_2019_20
2218_Kybernetická bezpečnost I_2019_20
2020_Kybernetická bezpečnost III_2019_20
2259_Vyhledávání na internetu_2019_20
2259_B_Vyhledávání na internetu_2019_20
2221_Kybernetická bezpečnost IV_2019_20
Polytechnická výchova - FYZIKA
166_Odhad obsahu_2018_19
156_Hrátky s grafy_2018_19
479_Opakování fyzikálních veličin pomocí skládačky_2018_19
281_Elektrostatika s brčky_2018_19
679_Voda_2018_19
400_Vznik zvuku_2018_19
156_Hrátky s grafy_2019_20
154_Měření a znázornění síly_2019_20
191_B_Hmotnost_2019_20
191_A_Hmotnost_2019_20
243_Určení těžiště tělesa_2019_20
281_Elektrostatika s brčky_2019_20
355_Atmosférické jevy - obrácená doplňovačka_2019_20
285_Rychlost šíření zvuku_2019_20
331_Kompas z jehly_2019_20
1596_B_Ampére a Volta_2019_20
1596_A_Ampére a Volta_2019_20
828_Měsíční fáze_2019_20
Polytechnická výchova - PŘÍRODOPIS
130_Viry_2018_19
433_Kosterní soustava_2018_19
415_Zemětřesení_2018_19
328_Chemické prvky_2018_19
750_Hmyz s proměnou nedokonalou_2018_19
846_Stromy a jejich význam_2018_19
637_Buňka_2019_20
1463_Obojživelníci_2019_20
130_Viry_2019_20
315_Sopky a supersopky_2019_20
1167_Dravci a sovy_2019_20
415_Zemětřesení_2019_20
1379_Žlázy s vnitřní sekrecí_2019_20
791_Ucho_LearningApps_2019_20
789_Oko_LearningApps_2019_20
1128_Ekologická hra_doprava_2019_20
1328_Oplození a nitroděložní vývoj jedince_2019_20
909_Dědičnost a proměnlivost organismů_2019_20
2042_B_Přírodní krajiny_2019_20
2042_A_Přírodní krajiny_2019_20
Kariérové poradenství
14_1_Test profesního typu_2018_19
11_Moje budoucí povolání_2018_19
2_Kam směřuji_2018_19
461_Práce, povolání_2018_19
916_Záhadná povolání_2018_19
463_Čím bych mohla, mohl být_2018_19
295_Jeden den mého života za 10 let_2019_20
17_Skryté profese_2019_20
461_Práce, povolání_2019_20
236_Nezaměstnanost_2019_20
322_Pojmy zaměstnanosti – spojovačka_2019_20
460_Harmonika - jak mě vidí ostatní_2019_20
956_Moje představa o budoucím povolání_2019_20
Šablony I (2017 - 2019)
EU peníze školám (2011 - 2014)
EU dokument
Materiály
Čten. a inf. gramotnost 1
Čten. a inf. gramotnost 2
Čten. a inf. gramotnost 3
Čten. a inf. gramotnost 4
Čten. a inf. gramotnost 6
Čten. a inf. gramotnost 7
Čten. a inf. gramotnost 8
Čten. a inf. gramotnost 9
English - cizí jazyky 6
English - cizí jazyky 7
English - cizí jazyky 8
English - cizí jazyky 9
Fyzika - přírodní vědy 6
Fyzika - přírodní vědy 7
Fyzika - přírodní vědy 8
Fyzika - přírodní vědy 9
Chemie - přírodní vědy 8
Chemie - přírodní vědy 9
Přírodopis - přírodní vědy 6
Přírodopis - přírodní vědy 7
Přírodopis - přírodní vědy 8
Přírodopis - přírodní vědy 9
Školní aktivity
Akce školy 2020/2021
Nový školní rok v družině
Zdobení vánočního stromečku 2020
Omluvenka
Virtuální prohlídka
Žákovská knížka
Čten. a inf. gramotnost 3
ÚVOD
EU projekty
EU peníze školám (2011 - 2014)
Materiály
Čten. a inf. gramotnost 3
Navigace
Fyzika - přírodní vědy 9
Fyzika - přírodní vědy 8
Fyzika - přírodní vědy 7
Fyzika - přírodní vědy 6
Chemie - přírodní vědy 8
Chemie - přírodní vědy 9
Přírodopis - přírodní vědy 9
Přírodopis - přírodní vědy 8
Přírodopis - přírodní vědy 7
Přírodopis - přírodní vědy 6
English - cizí jazyky 9
English - cizí jazyky 8
Čten. a inf. gramotnost 6
Čten. a inf. gramotnost 4
Čten. a inf. gramotnost 3
Čten. a inf. gramotnost 2
Čten. a inf. gramotnost 7
Čten. a inf. gramotnost 8
English - cizí jazyky 7
English - cizí jazyky 6
Čten. a inf. gramotnost 9
Čten. a inf. gramotnost 1
PDF
689 kB
Mapy
PDF
459 kB
Ve světě moudrosti
Copyright © 2021 www.krestanka.cz | realizace
3nicom websolutions s.r.o.
www.krestanka.cz